Time: 12:00-14:00 uur
Venue: FORUM Groningen, Nieuwe Markt 1, 9712 KN Groningen
Jaaa we mogen weer!
Na onze 10-jarige jubileumshow en TV studio opnames bij Noardewyn!
Op zondag 3 mei staan we in FORUM Groningen op de Bühne tussen 12.00 en 14.00 uur met drie mooie PUNK’n JAZZ-sets.
We hebben er enorm veel zin in!
De toegang is gratis.
Perfect te combineren met een lekkere lunch, een goede kop koffie of een middagje cultuur. Pak bijvoorbeeld ook een film of bezoek Wildlife Photographer of the Year.
Kom langs en beleef het met ons.
We maken er samen een geweldige zondag van.
Zien we je daar?
Meer info FORUM Groningen | Op de Bühne



